Premium Campagnes Knallen met die strijkers: Concertgebouworkest lanceert klassieke multiplayer-game op Roblox Met ‘Final Score’ slaan het Concertgebouworkest en Accenture Song een brug tussen klassieke muziek en de belevingswereld van jongeren.
Merkstrategie Waarom de Chief Marketing Officer de nieuwe Chief Creative Officer wordt De nieuwe CMO leidt met creativiteit, houdt het merk bij elkaar en maakt ruimte voor ideeën die het verschil maken, ziet David Snellenberg.
Advertorial Hoe hosting de online prestaties van je merk beïnvloedt Waarom snelheid, uptime en betrouwbaarheid belangrijk zijn voor een sterke merkervaring online.
Partnerbijdrage De cookiediscussie is nog niet voorbij: wat adverteerders moeten weten Linda Worp, COO bij Opt Out Advertising deelt haar ervaringen over third-party cookies
Premium Media KPN en Heineken winnaars bij Music in Media Awards Er zijn in totaal dertien prijzen uitgereikt.
Premium Campagnes Knallen met die strijkers: Concertgebouworkest lanceert klassieke multiplayer-game op Roblox Met ‘Final Score’ slaan het Concertgebouworkest en Accenture Song een brug tussen klassieke muziek en de belevingswereld van jongeren.
Merkstrategie Waarom de Chief Marketing Officer de nieuwe Chief Creative Officer wordt De nieuwe CMO leidt met creativiteit, houdt het merk bij elkaar en maakt ruimte voor ideeën die het verschil maken, ziet David Snellenberg.
Advertorial Hoe hosting de online prestaties van je merk beïnvloedt Waarom snelheid, uptime en betrouwbaarheid belangrijk zijn voor een sterke merkervaring online.
Partnerbijdrage De cookiediscussie is nog niet voorbij: wat adverteerders moeten weten Linda Worp, COO bij Opt Out Advertising deelt haar ervaringen over third-party cookies
Premium Media KPN en Heineken winnaars bij Music in Media Awards Er zijn in totaal dertien prijzen uitgereikt.
Carriere Yolanda van Die volgt Peggy Spaapen op als marketingbaas Centraal Beheer Het betreft een interim-rol.
Premium Bureaus Nieuw bureau voor streamingindustrie: Sequel Rutger Pinas en Aksel van der Wal komen van Warner Bros Discovery, Alpha Tango ontwikkelde de visuele identiteit en site.
Premium Martech Google omarmt AI bij het handhaven van zijn advertentiebeleid in kat-en-muisspel met kwaadwillenden Topman Alex Rodriguez geeft toelichting.
Partnerbijdrage Publicis Groupe Nederland zet nieuwe standaard voor merk activaties In-house Brand Activations team pioniert in merkactivaties en storytelling gecombineerd met media.
Partnerbijdrage Maurice Paans benoemd tot Business Director bij Ambassadors, Amp.Amsterdam, Cube en Vocoda In deze nieuwe functie wordt hij eindverantwoordelijk voor de commerciële strategie en groei.
Merkstrategie Premiumproducten verdienen premiumkanalen 'Entertainment-platforms zijn dé omgeving voor merken die hun exclusieve status willen behouden en versterken', aldus Boudewijn Vermolen.
Carriere Yolanda van Die volgt Peggy Spaapen op als marketingbaas Centraal Beheer Het betreft een interim-rol.
Premium Bureaus Nieuw bureau voor streamingindustrie: Sequel Rutger Pinas en Aksel van der Wal komen van Warner Bros Discovery, Alpha Tango ontwikkelde de visuele identiteit en site.
Premium Martech Google omarmt AI bij het handhaven van zijn advertentiebeleid in kat-en-muisspel met kwaadwillenden Topman Alex Rodriguez geeft toelichting.
Partnerbijdrage Publicis Groupe Nederland zet nieuwe standaard voor merk activaties In-house Brand Activations team pioniert in merkactivaties en storytelling gecombineerd met media.
Partnerbijdrage Maurice Paans benoemd tot Business Director bij Ambassadors, Amp.Amsterdam, Cube en Vocoda In deze nieuwe functie wordt hij eindverantwoordelijk voor de commerciële strategie en groei.
Merkstrategie Premiumproducten verdienen premiumkanalen 'Entertainment-platforms zijn dé omgeving voor merken die hun exclusieve status willen behouden en versterken', aldus Boudewijn Vermolen.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Media Nederlandse digitale advertentiemarkt door grens van 4 miljard euro Stijging van 10 procent. Google en Meta vergroten hun dominantie en hebben 80 procent marktaandeel.
Premium Reputatie & crisis Airbnb komt met PR-offensief tegen plannen van gemeente Amsterdam Het plaatst paginagrote advertentie in Parool om de politieke discussie over maatregelen van gemeente te beïnvloeden.
Partnerbijdrage Interviewserie ‘Een kijkje in de keuken’: “Zonder toestemming geen tracking – cookieless technieken ontspringen de dans niet” Bij “Een kijkje in de keuken” bekijken verschillende experts third-party cookies vanuit een andere invalshoek. Deze keer: Laura Monhemius.
Partnerbijdrage Hoe gaan Nederlandse en Belgische merken om met digitale uitdagingen? Ruim 160 business leaders deelden tijdens de exclusieve diners van iO Table Talks hun ervaringen.
Premium Diversiteit Een Mooij gesprek met... Omar Kbiri Zijn carrière liep. Met Corona kwam de bezinning. Met ‘Gaza’ de behoefte om zijn stem te laten horen. Omar Kbiri zwijgt niet langer.
Premium Bureaus Nieuw bureau RE The Agency richt zich op merken in de nieuwe economie Oprichters Pim Roggeveen en Lorenzo van Galen begonnen eerder het circulaire schoenenplatform Wear.
Premium Diversiteit Rocco Mooij: 'Afhaken uit zelfverdediging' Nog nooit ergens zoveel tijd aan besteed als aan het gesprek met Omar Kbiri.
Premium Martech Recordresultaat voor Adform in 2024 met groei van 16 procent Ook sterke resultaten op de Nederlandse markt, zegt Katja Henneveld, country manager Benelux en Frankrijk.
Premium Bureaus Vier nieuwe aandeelhouders voor Natwerk Ook presenteert het bureau een nieuwe directie.
Premium Bureaus We Are Era neemt influencer-bureau New Kith over We Are Era (onderdeel van RTL) heeft 100% van de aandelen van New Kith overgenomen.
Premium Digital transformation Websites moeten in juni toegankelijk zijn voor mensen met beperking, maar bewegen juist de verkeerde kant op Het aantal toegankelijkheidsfouten per homepage van een website is in het afgelopen jaar gestegen met 17 procent, stelt een onderzoek.
Premium Media Nederlandse digitale advertentiemarkt door grens van 4 miljard euro Stijging van 10 procent. Google en Meta vergroten hun dominantie en hebben 80 procent marktaandeel.
Premium Reputatie & crisis Airbnb komt met PR-offensief tegen plannen van gemeente Amsterdam Het plaatst paginagrote advertentie in Parool om de politieke discussie over maatregelen van gemeente te beïnvloeden.
Partnerbijdrage Interviewserie ‘Een kijkje in de keuken’: “Zonder toestemming geen tracking – cookieless technieken ontspringen de dans niet” Bij “Een kijkje in de keuken” bekijken verschillende experts third-party cookies vanuit een andere invalshoek. Deze keer: Laura Monhemius.
Partnerbijdrage Hoe gaan Nederlandse en Belgische merken om met digitale uitdagingen? Ruim 160 business leaders deelden tijdens de exclusieve diners van iO Table Talks hun ervaringen.
Premium Diversiteit Een Mooij gesprek met... Omar Kbiri Zijn carrière liep. Met Corona kwam de bezinning. Met ‘Gaza’ de behoefte om zijn stem te laten horen. Omar Kbiri zwijgt niet langer.
Premium Bureaus Nieuw bureau RE The Agency richt zich op merken in de nieuwe economie Oprichters Pim Roggeveen en Lorenzo van Galen begonnen eerder het circulaire schoenenplatform Wear.
Premium Diversiteit Rocco Mooij: 'Afhaken uit zelfverdediging' Nog nooit ergens zoveel tijd aan besteed als aan het gesprek met Omar Kbiri.
Premium Martech Recordresultaat voor Adform in 2024 met groei van 16 procent Ook sterke resultaten op de Nederlandse markt, zegt Katja Henneveld, country manager Benelux en Frankrijk.
Premium Bureaus Vier nieuwe aandeelhouders voor Natwerk Ook presenteert het bureau een nieuwe directie.
Premium Bureaus We Are Era neemt influencer-bureau New Kith over We Are Era (onderdeel van RTL) heeft 100% van de aandelen van New Kith overgenomen.
Premium Digital transformation Websites moeten in juni toegankelijk zijn voor mensen met beperking, maar bewegen juist de verkeerde kant op Het aantal toegankelijkheidsfouten per homepage van een website is in het afgelopen jaar gestegen met 17 procent, stelt een onderzoek.