Reddit ziet advertentie-inkomsten en gebruikers stijgen 11:18
Monique Wilson directeur amsterdam&partners 14:47
Sanquin laat verhalen van echte mensen zien die donorbloed nodig hebben 14:30
Ad Alliance gaat advertentieverkoop HBO Max in Nederland doen 13:04
Whoppah benoemt Gregory Kukolj tot Chief Growth Officer 12:40
Een analyse van de man die niet te corrigeren is, door Farah Nobbe.
Eerder werd al Nicky Levinschi benoemd als ceo.
Meer dagelijkse gebruikers leveren Reddit ook meer inkomsten op. Beleggers reageren enthousiast.
Mensch ontwikkelt verdieping employer branding campagne.
Ze was lid van de directie communicatie van de hoofdstad.
Nieuwe campagne 'Met jouw bloed geef je zoveel meer'.
Hiervoor was Kukolj ruim vier jaar chief marketing officer van het moederbedrijf van Marktplaats, Adevinta Benelux.
‘Als je werk je hobby is, hoef je nooit te werken.’ Marketeer Van Bommel heeft plezier in zijn werk. Wat is zijn geheim?
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
'Wat aan de ene kant gezien kan worden als gevaar, kan aan de andere kant voor grote positieve impact en kansen zorgen'
Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2024.
De nuchtere mentaliteit, de grote talentpool, het mooiste art decopand van de stad ... Voor de P3 Group gaat er niets boven Groningen.
Na een uitgebreid pitchproces onder vijf bureaugroepen heeft Omnicom Media Group het media-account van L’Oréal in de Benelux gewonnen.
Jasper Mulder interviewt drie Nederlandse insiders rond lobbyplein Place du Luxembourg. Een ontbijt-, lunch- en borrelgesprek.
Samsung is de eerste partner die een activatie uitrolt op het retailmedianetwerk van Basic-Fit. Cheil bedacht het concept.
Merken snappen de potentie van instore retailmedia prima, maar hebben soms koudwatervrees.
De reclamebestedingen audio zijn in Q1 naar 48,8 miljoen euro gestegen. De radiospotomzet is goed voor 89 procent.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
CAMPAGNEPRAAT | Het panel is enthousiast over de combi en de campagnefilm: 'Het moet een feestje zijn geweest om die te maken!'
De Omnichannel Index 2024 van Google en Impact biedt inzichten uit de Nederlandse retailsector.
In de categorie Medium worden ‘de laatste drie’ gevormd door Processionals, het Van Gogh Museum en De Koffiejongens.
Appelsientje en de zon, onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ook weer in de nieuwe campagne ‘Altijd het zonnetje in huis met…’
Hoe een simpele vraag op TikTok genderongelijkheid aan het licht brengt.
Met de komst van het duo kan Lode Schaeffer zich meer op zijn 'adviesrol' richten.